Intel Counter-Strike 5on5 Cup ~E-Sports Show
| Author | Posting |
| Gia na akousw apopseis, protaseis, paratiriseis kai apories ! [ quote ]
|
|
| 1on) Pistevw oti eprepe na dhlwthei (tha mou peis oti den eixe apofasistei alla exw na pw oti eprepe na eixe apofasistei) oti oi 3 prwtoi tou EAS tha htan invited. Kai ayto giati kapoies omades pou htan konta se aytes sthn vathmologia isws prospathousan na mpoun sthn 3ada. 2on) Se ena ellhniko cup me tosa liga slots xtypaei asxhma na einai invited 2 ksenes omades. Gnwmh mou einai eite oti eprepe na mhn einai kamia ksenh omada invited, eite (apo thn stigmh pou apofasisate na tis kanete invite)na htan perissoteres ellhnikes. Toulaxiston oi top seeded. Oi omades pou kerdisan ta 4 teleytaia megala tournaments (Versus, ESWC qualifier, Battlegrounds, E-global) den einai invited kai isws meinoun ektos... 3on) Maxrounds 12? To kserw oti yparxei piesh xwrou kai xronou alla oxi ki etsi re paidia... Anyway, gl hf se osous paroun meros. [ quote ]
|
|
| Auto me to mr12 kai mena pou katse kapws ... 15 re mlkes kai pame kala xD [ quote ]
|
|
| 3) Ki omws Giwrgo, uparxei apisteuth piesh xwrou kai xronou :/ 2) Pisteuw oti einai fair gia to opoios prolabaei alliws 8a kaname 16 invite. Tis ksenes omades tis fernoume gia kato to diaforetiko kai gia na mhn paizoune sunexeia oi ellhnikes omades meta3y tous. Den exeis adiko apla einai perissotera ta 8etika apo ta arnhtika pisteyw. 1) Ontos eprepe na anakoinw8ei poio nwris kai to sfalma einai diko mou mias kai oi dikaiologita pou mporo na sas doso den nomizw oti 8a sas pisoune giati den mporo na sas doso apodi3eis.Opote pernw thn apoklistikh eu8hnh. [ quote ]
|
|
3) Isws tote eprepe na kanete ligoteres parallhles ekdhlwseis h na eixate megalytero xwro 2) Den zhthse kaneis kati to diaforetiko. To na perimenoun 60 omades gia 11 slots, enw 2 omades pou den ekanan tipota gia na kerdisoun to invite den mou fainetai kai toso dikaio. Ayto gia tis omades pou kerdisan ta teleytaia 4 megala tournaments den to sxoliases. 1) Thetiko to oti paradexesai oti egine lathos. Alla den mporw na katalavw giati den mporei na diorthwthei estw kai twra allazontas to krithrio gia ta invites. [ quote ]
|
|
| kalitera na kopei to 1vs1 tour k na ginei mr15 [ quote ]
|
|
den simfono me ton d1af tsaf ...giati na kopei re si to 1vs1...den einai mono oi clans.. outos i allos ena event einai...kai malista aksizei trela..episis sto 1vs1 einai atoma ta opoia den exoune dilosei sto 5on5[me tin clan tous logo CLICK opos elege kai o nfeel]...kai etsi pontaroun sto 1vs1...that's all ![ quote ]
|
|
| ta demos svistikan ?! pou mporw na ta vrw :| [ quote ]
|
Greece
Counter-Strike
User FAQ

outos i allos ena event einai...kai malista aksizei trela..episis sto 1vs1 einai atoma ta opoia den exoune dilosei sto 5on5[me tin clan tous logo CLICK opos elege kai o nfeel]...kai etsi pontaroun sto 1vs1...that's all !