|

ILZOR  id: 4087513
  back   [   1    next  
  MiXeR   
# 42 02/01/14 22:57
( Archived)
kid
  Sammmy   
# 41 02/01/14 20:18
( Archived)
kid, whinning player.
  pratzen   
# 40 27/12/13 01:30
( Archived)
what you on about little kid
  pHantas   
# 39 25/12/13 17:34
( Archived)
kiddy
  th3boss   
# 38 08/12/13 22:29
( Archived)
kakav pro,voli misice decko,,mora neko i volit jake decke , hmmm peder?vrlo vjerovatno , samo o misicima razmislja decko,neka glavno da voli jake....
  chris o_O   
# 37 08/12/13 17:48
( Archived)
:D
  chris o_O   
# 36 08/12/13 15:21
( Archived)
:D
  chris o_O   
# 35 04/12/13 20:45
( Archived)
hehehuehuehueheuehueheueh 1on1? :)
  chris o_O   
# 34 02/12/13 21:01
( Archived)
worst player on earth.
  Fry   
# 33 27/11/13 21:17
( Archived)
Cheatcake!!!!!!
  chris o_O   
# 32 26/11/13 20:29
( Archived)
he's kinda.... low?
  KiBaR   
# 31 20/08/13 06:40
( Archived)
  Dzid3K   
# 30 21/07/13 15:32
( Archived)
kiddo
  Dzid3K   
# 29 11/07/13 22:21
( Archived)
whiny kid
  Odin   
# 28 10/07/13 15:10
( Archived)
hahahahahhaha you call me low look at your guestbook guy :D
  under   
# 27 06/07/13 13:04
( Archived)
stop that game fucking retard.
stop thinking you're good at it, cause you are really shit.
you think you're good, but you're shit.

stop whining cause you're shit.

kid
  washi   
# 26 29/06/13 01:26
( Archived)
zli u noname , l2p :) never seen a low like u
i must carry so hard for u, pls deinstall

  Remi GAILLARD   
# 25 19/04/13 00:01
( Archived)
iam hacker,u gonna ban me maybe?haha noob!

and u got like 2400h cod4 and u suck like a hell,sad but true

  J4Ck.dE   
# 24 17/04/13 17:05
( Archived)
lowest player ever ... deinstall plz
  mAvR   
# 23 16/04/13 15:10
( Archived)
low scope low brain low player
  RED JOHN   
# 22 29/11/12 01:13
( Archived)
citas sta ti ljudi pisu stara konjino..idi trazi posao, curu mozda ( tesko ruzan si ko cetnik ) bb low, guys bad player
  Leo alias lzr   
# 21 29/08/12 11:57
( Archived)
Youre ugly.
  Nes   
# 20 13/07/12 20:58
( Archived)
Zjebany Pedofil. Cygan tępy

3rdie cattle. U will be always low :D

  F u r i o u S   
# 19 04/07/12 22:21
( Archived)
Freak player haha
  Limiii   
# 18 01/07/12 18:03
( Archived)
drop aku dude, cant play with it ...
  BeuSS   
# 17 27/06/12 01:54
( Archived)
Nice Versus and good player ^^
  gRZZZ   
# 16 27/06/12 01:15
( Archived)
n1 mate
  CeKx91   
# 15 06/06/12 17:24
( Archived)
Play vs him...Easy points....

  Catalynx   
# 14 14/05/12 16:51
( Archived)
Afraid girl :D Ur scared me :D Lowbob :D Get life :D
  eRaSeR   
# 13 10/05/12 09:52
( Archived)
Sers. You play with Cheaters. Its funny for you but not for us.

HF and FL in the future.
  OlivvvEr   
# 12 09/05/12 16:44
( Archived)
FUCKING LOW HACKER GET SKILL!
  cpt flam   
# 11 04/05/12 12:39
( Archived)
trouducul asshole must be ban
  QUANTi-   
# 10 02/05/12 12:39
( Archived)
noob :f
  fledermaus-mann   
# 9 05/04/12 01:27
( Archived)
i get teamkilled twice and u dont even think about kicking that asshole but u kick me???? are u retarded u subhuman
  Vik19   
# 8 21/03/12 16:53
( Archived)
gg. A good player :)
  Djunkie   
# 7 26/02/12 02:17
( Archived)
bad player get skill!
  kryx   
# 6 02/06/11 00:51
( Archived)
GooD Game Sick Player!!!
  dS   
# 5 27/04/11 23:30
( Archived)
<3
  eqz   
# 4 22/01/11 12:07
( Archived)
dobar komad budale.
  MSPDS   
# 3 19/01/11 03:26
( Archived)
aloha
  noXx   
# 2 02/01/11 19:42
( Archived)
╔╦╗────────╔═╗─────╔╦╗──────╔═╦═╦═╦═╗
║╩╠═╦═╦═╦╦╗║║╠═╦╦╦╗║║╠═╦═╦╦╗╠═║║╠╗╠╗║
║╦║╬║╬║╬║║║║║║╩╣║║║╠╗║╩╣╬║╔╝║═╣║║║║║║
╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╚╩╩═╩══╝╚═╩═╩╩╩╝─╚═╩═╝╚╝╚╝
────╚╝╚╝╚═╝──────────────────────────
  J4Ck.dE   
# 1 15/12/10 01:48
( Archived)
#1 hello ;D
  back   [   1    next  
 
  • 4.160 Users Online
  • 4.799.170 Registered Users
  • 2.096.740 Active Users
  • 1.021.250 Teams Total
  • 1.900 Matches Yesterday
  • 22.113.600 Matches Total
  • More stats
Searchtags

Electronic Sports League rendertime: 1.23s (not_cached) host: eslphp3