Thiago cheat? hahaha
| Author | Posting |
HAhaha, nu moest ik dus echt lachen. Check deze rage ff boys ![]() De rager is Sven. Een flamer 1e klasse http://www.esl.eu/benelux/cs/player/6033858/-aah jij bent 3DS | Dylan zo dat verklaart echt 99% van je skills hahaha daaaamn svenjoker ben je -ng altijd boows van die loss ? xD hahahahanaah -kspeel zonder sound en nog hoor ik je hacke haha maar np je staat 3x op demo in de esl.eu support yooohahahahahahahahgeef je 48uurtjes denk ik hahahahahaha -vanwaar de fuck kom jij met die "intel" -hahahahahaye we zijn allemaal aant lachen hier -leg me uit hoe ik cheat met eslwire dan hahahaha -speel nou niet -je kan het feit precies niet gelove dat je losed en zal blijven losen vn ons? xD -jijweet hahahadat je binne 2 dagen kanker hard banned bent ;D -vanwaar de haat ineens sven ? hahahahaha je laat me lache hahah -van de 3 demo;'s ;D maar np als ik dat zie zien admins dat vast wel komt goed ;D -hahahahahahahahaWELKE DEMOS hahaha kutnoob -met je brilletje hahahahahame HLTV VIP recorder -yohahaha goodluck hahahahayhahahzauithzikjgnsjg dit word een gamelux post vriendgaat nite om smokeshahahahaha -2:31pm gaat puur om je wh movement ;D je hacks zijn net zo 2002 als je gamelux post! """"ESL POST DAN MAAR, aangezien ik hierop zogezegd banned word """Haha, met deze gast heb ik dus ooit een tijd gespeeld en hij dacht dat hij echt pro was. Kan blijkbaar het niet aanvaarden om te losen van mij? xD [ quote ]
|
|
| zo jij bent goed http://speedy.sh/Dn3Yy/22882.tar.bz2 [ quote ]
|
|
nu ik die demo zo bekijk... Ik ging wel lekker he ![]() Kan bna een FraGmOviE maken van alles wat ik daar in doe ! Sven get brains.. rly [ quote ]
|
|
| wat denk je hier mee tebereiken thiago?? alleen maar negetive aandacht? [ quote ]
|
|
| mss bekijk je het zoo Cap, maar het enige dat sven kan is flamen. Ik wil da hier gwn late zien. & als je de demo bekijkt zie je me eiglyk niks raar doen. Maarja anyway sven snapt et niet. [ quote ]
|
|
| Koop anders een taart en vier het. [ quote ]
|
|
| looool thiago cheatzzzzz [ quote ]
|
Benelux
War Rock