Meer games voor Benelux voor PS3?
| Author | Posting |
| Beste ESL leden, mijn volgende vraag luid, komen er meer games op ESL niveau VOOR de Playstation 3? bijvoorbeeld, call of duty, battlefield 3 etc ... en btw, kan er geen fifa 2vs2 ps3 ladders komen? na veel vragen is hier veel animo voor. mvg, Sjoerd [ quote ]
|
|
| Uitbreiden is altijd mogelijk... maar zoals je weet heeft elke sectie gemotiveerde admins nodig en een community die er achter staat. Voorstellen (zoals bv. cod of bf3) kunnen altijd hier op het forum gemaakt worden en als je dan de community hier krijgt om hun steun te betuigen, dan zal het zeker overwogen worden. Aan jullie dus om te bewijzen dat jullie dit op ESL Benelux willen! Daarnaast hebben we ook mensen met game knowledge nodig die weten hoe het spel ineen zit, hoe het competitief gespeeld wordt, ... De 2on2 FIFA PS3 ladder kan er komen, maar hier geldt net hetzelfde... actieve steun van de community moeten we zien. Sinds het mijn sectie is, stel ik voor dat ik donderdag een Poll op facebook zet vragend achter de 2on2 Ladder. Dus even al het animo "Vind ik leuk" laten doen en dan stemmen maar ;-) https://www.facebook.com/esl.benelux.fifa [ quote ]
|
|
| bedankt voor je reactie, eventueel wil ik wel helpen met verschillende dingen. maar natuurlijk begrijp ik dat je een compleet team moet hebben die dit moet kunnen onderhouden, zou je dit eventueel kunnen melden? mvg sjoerd [ quote ]
|
|
Je kan altijd een admin application sturen. Wanneer je dit doet kan je kiezen of je voor een bestaand game gaat (diegene die we nu aanbieden) of zelf een nieuwe sectie wil opstarten. Uiteraard, bij het tweede ga je wel moeten aantonen dat er een actieve community is. Het is niet de bedoeling dat we secties gaan openen en sluiten aan de lopende band www.esl.eu/benelux/admin_application Je zal een degelijke opleiding krijgen en erna is het aan jou om je te bewijzen. Hint: een admin zijn vraagt tijd, initiatief nemen, ondernemerschap, doorzettingsvermogen en indien je het tot Master League Admin wil schoppen, leiderstype zijn. Dus even voor jezelf uitmaken of jij in dit plaatje thuis hoort. [ quote ]
|
|
| Bedankt voor de informatie, ik zal er overna gaan denken! [ quote ]
|
|
| hi all possible new ladder ps3 call off duty MW3 [ quote ]
|
|
SOC--phx wrote: hi all possible new ladder ps3 call off duty MW3Same as in the previous posts... get the community over here to show their support and we will think about it. -- Assisting National Head Benelux [ quote ]
|
Benelux